jag är alldeles för ironisk.

det är faktiskt sant. jag är så jävla ironisk. hela tiden. till och med nu! >_<
för alla fattar att jag inte är det HELA tiden. men nästan. 75% ironi. sarkasm.
det är jag det.
när jag kliver in i klassrummet fylls klassrummet med 75% ironi som inte gör annat än att kläcka ur sig onödiga kommentarer och förstöra för sig själv.

(men okej, 75% av rummet skrattar. jag kan ju verkligen driva med mig själv.)

men, nu är det slut. äntligen!
jag ska slakta min ironi. jag ska, med hjälp av högteknologisk
kirurgi, operera bort ironin.
jag ska slita upp den, konfrontera den, jag ska slå den med all min styrka, jag ska bjuda in en jury som är 'into the torture business' så får de sitta och betygsätta mina utbrott mot ironin och ju bättre och hårdare jag slår, desto större nalle får jag i pris när jag är klar!

eller vafan. ironin sitter där den sitter. jag blir inte av med den.

jipppieeee.

Kommentarer
Postat av: Viktorilicious

dööda ironin (A) <3<3<33 ;D

2007-04-26 @ 16:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara ditt namn! :*

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0