Jag är tvungen att skriva en till blogg idag.

för viktorälskling skrev finaste bloggen i världen, och, ja, han är myyyyyyyyysigast<3 väääldigt mysig!
fast han brukar kittlas ;( men då ritar jag hitler på hans rygg (6) man ska inte leka för mycket med alexandra. då blir jag, typ, evilalex eller alexinator eller nånting jättehemskt. och så låter jag som en gris. herregud, lätet. aj i allas öron.

och nu vill jag bara att han ska vara här för jag har viktorvitaminbrist, med dödlig utgång. det enda botemedlet är viktor, och han är (nu kommer mattenörden alexandra fram) typ 120 000 meter härifrån :( och det är MYCKET! väldigtmassaförmycket. men jag ska kanske flytta till stockholm i höst och då är jag plötsligt bara, typ, 36 000 meter från honom. det är en skillnad på 84 000 meter och det är massa - jätteeeeeemassa, jättemycket skillnad(!). haha.

fast min morsa kommer förstås mörda mig om jag inte åker hem till åland typ varannan dag. det blir väl lite si och så med den saken.... är SÅ trött på åland, det enda bra här är glassbilen. Och då menar jag inte ens hela glassbilen utan bara trollerimix, 50 glassar för 10 euro!, och det finns helt jävla säkert i sverige också, så det har ingenting med åland att göra. åland är sämst.

aaaaaaehh. jag har inget att säga just nu. HÄHÄ, det är bra synd för er, för min hjärna är helt magnifik när den är igång. ja, jag vet, det är inte ofta den är igång. men jag försöker verkligen. det borde jag få cred för. jag försöker.
jag håller förresten med viktorälsk. håkan hellström är inte okej! bara svammel. nu vet ni vad jag tycker :>

och fy vad jag blev sugen på trollerimix nu. 50 glassar för 10 euro. gottgottgott.

peace out.



Kommentarer
Postat av: Viktorilicious

haha, duär bäst (A) jue ;D;D skriver så bra ;D säg inte att din hjärna inte är igång hela tiden, elakt mot dig själv ju, inte kul :((( ÄLSKARDIG!

2007-04-24 @ 18:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara ditt namn! :*

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0