fattar ni hur skönt det är?

bara 3 skoldagar kvar. sen är det ajöss med grundskolan. det känns konstigt.
har praktiskt taget spenderat tre år av mitt liv där och lärt känna massa folk, och nu ska det plötsligt ta slut, och vissa kanske man aldrig ser igen ;( alltså jag kommer fan gråta hur mycket som helst ><

på lördag ska tess och jag iallafall till lidingö för att fotografera djur... nice. eller hur? haha. sen på kvällen åker jag antagligen själv hem fast då kommer pälskling med, mysigt :)))))

ehehehe nu
har jag en massa städning som ska göras. den här veckan ska jag unna mig själv en massa häftiga saker. typ ett nytt tangentbord och en ny frisyr :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara ditt namn! :*

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0