studietimme, onsdag, orkar inte mer.

nu när det ändå är så lite kvar så känns det verkligen i hela kroppen, den där äckliga skoltröttheten, det känns som att allt har fastnat i gamla rutiner, och jag orkar inte. jag vill spendera en hel vecka med att bara sova, om det går  bra. jag orkar inte nåt annat. jag vet att jag är typ, mest bortskämd i världen nu - vissa får faktiskt inte ens gå i skola så jag ska vara tacksam - men jobbigt är det. finns det nåt jag hatar mest i världen så är det att fastna i gamla rutiner. varför inte lite mer action? jag menar, om jag fick bestämma skulle hela livet va som en enda stor film (snälla överlever, de dumma dör, kärleken vinner över allt, saker som svartsjuka och telefonräkningar existerar inte, och om den kvinnliga huvudrollen står och gråter och saknar den manlige huvudrollen står han såklart utanför hennes dörr efter nån minut, eller så struntar han i båten/flyget/nånting annat bara för att det ska sluta lyckligt)...

och när det inte blir så, och det är samma sak varenda dag, då tröttnar jag. för så är jag. och det är jobbigt.
ge mig gnistan tillbaks?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara ditt namn! :*

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0