wednesday, sadnessday

onsdag eftermiddag, jag har så tråkigt att jag kan dö. och jag är så hungrig att jag kan dö.
men snart sitter jag på båten, ska till en viss väldigt snygg person och sova över ;>>>>> sen imorrn ska jag
shoppa massa sommarkläder, alltså, jag måste hitta nåt för jag har inte packat reservkläder. måste va skabbig och ha på mig det jag har idag imorrn också :< skabbiiiiigt jaaaa!

eh, annars sitter jag och terese här i datasalen, och klockan är 14:17, och hon tänker dra hem med bussen som går 25 i >___< så jag ska sitta här och lalla själv (helt ensam i hela jävla skolan!!!) till 3, för då tar jag bussen ner till hamnen (tar fan 5 minuter att gå, jag är så lat att det är pinsamt) och sitter där en halvtimme till...? eller så kan jag sitta här ända till halv fyra, men då har dom väl låst skolan så jag inte kommer ut. nice.

igår smsade jag viktor lite såhär spontant, ett jättegulligt romantiskt sms :O skickade med terese mobil, och ja, jippie, jag skrev fel nummer och en förvirrad tant vid namn britt smsade tillbaks och undrade vad i helsike vi menade :| eh. ehehehehe.

som terese även nämnde i sin blogg hade vi en utomordentlig gympatimme idag med en massa trevligt blandat ihop (stafett, längd, höjd, situps och massa korta språngmarscher) och jag tog väl personligt bottenrekord när jag hoppade 6 meter >< bättre kan jag! (när jag är i form alltzåeh)

eeeeeeeeeeeeh, har inget mer att tillägga. om ett par timmar kommer jag somna i viktors säng och det är very nice! (borat)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara ditt namn! :*

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0