om att åka ålandsfärjan igen

jag är så glad över att jag valde täby enskilda och inte lusse. på lusse måste man slita som ett litet djur och om man, som jag, inte är särskilt duktig på att plugga så in i helvete så drunknar man. hur kul är det på en skala? att gå in i väggen vid 15-16 års ålder. det funkar ju inte. det krävs ett genuint intresse för själva pluggandet och jag lider en brist av det. det funkar bara inte. jag måste ha en avslappnad skola, en avslappnad miljö, för att funktionera. annars ger jag upp. i lusse hade jag varit som en fisk på torra land. eller bambi på hal is, eller vad man nu säger. haha.

sitter förresten på ålfen (ålfen går igen, jippieyey MF´s! <3) och YESSSSS de har trådlöst bredband och jag kan sitta och kolla på youtube och snacka på msn och tiden rinner bara iväg. skönt.

fast för typ en kvart sen trodde jag att vi var framme och jag rusade upp och blev helt galen och packade in allting och gick ut och bolmade och sen insåg jag att det var en timmes båt-åk kvar. hööööh. då blev jag lite irriterad.

jag är fortfarande förvirrad,
men efter igår så är jag iallafall lite säkrare på vad jag vill. puh.
det här löser sig nog :)

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Det löser sig!
Nästa söndag är det redan första advent.
Helt otroligt!

2007-11-24 @ 10:59:30
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara ditt namn! :*

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0