00:04

åh det är midnatt och mitt huvud värker.

pratade med C as usual idag, det har blivit en daglig vana att prata med honom tycker jag ;> han är trevlig ibland, när han inte bråkar med mig. han han han. men C + C = inte C + A . så sånt är inte ens att tänka på.

sen ringde andrea för övrigt och bad mig komma till uncan. klädde mig lite stiligt och sprang ut i solnedgången. vi hade det väldans trevligt och såg massa snygga pojkar, inklusive den där unge busschaufförn som jag är så förtjust i! (haha...) vi drog omkring lite innan vi stapplade in på uncan och såklart var A där och han är ju så fruktansvärt på mig hela jävla tiden. kladd-kladd-kladd. jag hinner inte ens säga emot. jag vet inte ens hur många kindpussar jag fick ikväll och det mest irriterande var ju att han ställde sig bakom mig med flit bara för att titta ner i min urringning. jag menar hur slirig får man bli? jag hatar när killar är såna. vart fan är romantiken?

nej nu ska jag spela något, sen sova. jag är så glad över att jag har en laptop, då kan jag vara lat och ligga i sängen och halvsova och ändå hålla kontakten med folket <3

Kommentarer
Postat av: Jenny Sandegård

Svar ; det är jätte svårt att förklara de.. :P

2008-04-18 @ 09:26:47
URL: http://J3nsaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara ditt namn! :*

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0