18:04

idag har jag varit måttligt irriterad och jag vet inte varför, men sen brast det och det blev värsta slakthumöret men R var gullig och sa precis rätt saker (förutom de vanliga sexskämten, men de hör till liksom) och nu mår jag bättre. tänkte springa ner och duscha nu, sen ska jag ut och springa/promenera, blir nog nån slags hybrid där, med tanke på att jag inte har fått träna på så länge så har ju konditionen gått ner så himla mycket, plus att detta eviga sugande på marlborosar inte precis hjälper till. men nu dusch!


uh snart är det historieprov och jag vet inte hur jag ska lösa att jag förlorar så många viktiga pluggtimmar på lördag/söndag när jag ska se håkan. har inte ens tagit upp det med mormor än, och hon propsar på att jag ska ha en handledare sen när jag börjar plugga matte (direkt efter historietenten alltså) ÄVEN fast jag säger att jag klarar det galant själv, kunskapsmässigt låg jag på VG i högstadiet, bara att jag aldrig någonsin gjorde veckoläxorna, så jag fick G-, tänk så det kan gå haha.

(som sagt duschen nu)

Kommentarer
Postat av: Jenny Sandegård

Svar ; hur menar du ? :)

2008-04-16 @ 19:06:06
URL: http://J3nsaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara ditt namn! :*

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0