ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZÅÄÖ, 22:33

aehjjööeöhöhhhh.
om det inte är någon alls, så är det för många.
det kan aldrig vara ... precis just en. och egentligen är det precis just en, men jag är liksom .. jag vet inte. jag får se hur det blir. det blir liksom ändå på distans även om det bara är typ, 3 mil.

men jag orkar inte riktigt med att alla är på mig just nu. eller såklart inte alla, men 5 stycken killar är för mycket att hantera, och jag vet att jag låter jättesnobbig och otacksam och dryg och så vidare, eftersom vissa inte har någonting alls, men det är fruktansvärt jobbigt om någon är intresserad och man inte känner samma sak och sårar personen sen.

haha jag trodde aldrig att jag skulle säga "ställ dig i kö" till någon, men nu börjar det gå till överdrift. "alexandraaaa, ALEXANDRAAA HALLLÅÅÅÅÅ" hela tiden, och såfort man loggar in på msn så skriver 15 pers HEEEEJJ och jag klarar helt enkelt inte av att vara översocial.

men mina tjejpolare får jag dock aldrig nog av, jag kanske svänger lite åt båda hållen 8) eller nä men

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara ditt namn! :*

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0