alltså jag dör och vårkänslor och ihihhiihihi

alltså
wähaäsdfjkhg!!!
cpbra dag. pluggandet gick som smort och jag träffade natte och bergström också :)
och båda är minst lika söta liksom, natte är kanske liiite sötare mest för att hon är tjej :3
ah nejmen, sen dess har jag gått runt och smajlat hela dan haha :D
och fick ett sött sms; "förlåt för att jag inte sa hejdå ordentligt och gav dig en kram! nästa gång ska jag säga hejdå två gånger och pussa dig på ditt andra revben på vänster sida. eller nåt."

hahaha han är skön.
den här dagen är ... åh.
ah.
DET ÄR FAN SÅ HÄR LIVET SKA KÄNNAAAAAAAAAAS!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

banner? menar du header?
jag har inte gjort designen själv.men header klistrar du in i designmalen. det går att justera storleken på den också. först ska du istället för "skapa nytt inlägg" skapa en ny bild i fliken bredvid, ladda upp bilden, spara länken och klistra in den.

2008-04-22 @ 21:52:28
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara ditt namn! :*

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0