april, april, april, april. <3

hej. april. varma känslor i magen. samma känslor som att vakna upp när det doftar nybakat bröd i hela huset. varför är det så underbart att vakna upp och titta in i just dina ögon? och har ögon någonsin varit finare? varför finns det inget underbarare än att somna i din famn och veta att du fortfarande är vaken och pussar på mig? varför finns det absolut inget bättre än att vakna av att du kysser mig på halsen?
är det för att vi är äldre nu?
egentligen bryr jag mig inte. jag vill inte ifrågasätta det heller. man ifrågasätter inte perfektion. och svaret på frågan är ju

för att jag älskar älskar älskar dig.
har jag inte sagt det till dig än?
förlåt, men då säger jag det nu, så du kan läsa det och sen vända dig om och titta på mig när jag ligger under täcket och väntar på dig.
jag älskar dig. älskar det du ger mig. älskar det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara ditt namn! :*

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0