dum jag ärrrr

fan, klockan är ju 22:35 redan, jag har villat bort mig i mitt historiepluggande, har lekt runt på wikipedia och läst så mycket jag bara har kunnat, men jag glömde totalt bort att jag måste ta sömnmedicinen runt 22 om det ska funka ordentligt (jag har märkt att om jag tar det efter halv 11 så går det åt helvete och jag ligger vaken och grubblar) så fuck :< aja ska ta det så fort som möjligt nu.

tänk att jag är en sån som kan smussla in mig själv i pluggdimman! det trodde jag inte.
ska ta medicinen nu och sen ska jag väl pilla på nån bild i photoshop lite grann. kanske smita ut och ta lite frisk luft :)

här är mitt nya "dagschema" btw, min kära läkare tillåter mig inte att ha ostrukturerade dagar.
08:00 - vakna, medicin, frukost. måste äta frukost.
10:00 - mormor, plugga.
12:00 - lunch. måste äta lunch.
15:00 - åka hem.
16:00 - plugga lite till + middag. måste äta middag.
17:00 - duscha.
18:00 - ut och springa (läs: träning för att stärka konditionen och min kroppsstyrka, INTE gå ner i vikt, för jag får inte göra det mer nu.)
19:00 - weiii jag får göra vad jag vill
22:00 - medicin. kvällsmat (det måste jag inte äta)


haha jag känner mig som en patient. men det duger väl...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara ditt namn! :*

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0