fluffigt hår och stirriga psykologer.

jahapp. nu bär det snart av då, till jaaaaaaaaaaaana, som jag uppriktigt sagt inte har så mycket förtroende för, har inte förtroende för nån på BUP överhuvudtaget, (eftersom de 1) inte hjälper dem som behöver det mest och 2) söndermedicinerar ungarna istället för att ta itu med problemen), och som stöd för det ryktet säger jag bara att jag var där i en kvart innan hon började snacka om medicinering i ett halvår och blablabla.

det är så mycket mediciner överallt tycker jag, jag känner mig nästan fejkad, som att jag måste tvinga fram en annan personlighet med hjälp av alla dessa förbannade piller, det är som att jag medicinerar bort alexandra, men jag minns inte ens vem hon var, för jag har redan medicinerat så länge. fattar ni nåt? inte jag heller, men såhär känns det. en pillerbehövande tjej känns inte som jag. men whatever.

ålandstidningen använde en av mina bilder. fetcoolt alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara ditt namn! :*

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0