hej

fick världens jävla chock när jag läste igenom vad som sagts. så himla.. kränkande? jag vet inte. men det var slutet för oss, hej och hejdå. nu blir det singelliv rätt igenom, hoppsansa, men det är nog för det bästa. fast det är klart att jag fortfarande har massamassa stormiga känslor, vem har inte? det går liksom upp och ner igen. kan inte riktigt hjälpa det. skrev till och med ett mail för att lugna mina nerver lite, men försökte iallafall att låta lite vänlig, så man kanske inte får ett mail där det står vilken hemsk hora man är och så vidare... kan iallafall försäkra alla om att det verkligen var menat som något trevligt, att jaha-hej-fint-väder-slutasägasåobehagligasakerommig-gladpåsk-krampådig-hejdå. eller vänta, det lät kanske inte så trevligt?

har läst igenom vad jag skrev ett par gånger och insåg precis att det lät ganska... otrevligt. men poängen var att det var vänligt menat. oke?

idag har jag för övrigt varit med nathalie och andrea, fikade först med andrea på roberts, sen shoppade vi, sen hittade vi natte, åkte till eckerö, hängde där i en timme och åkte tillbaks, åkte till mig, nathalie åt pizza med honung på, sen köpte vi öl och åkte till tvärsan, sålde ölen, raggade på nån stackars skitsnygg P15 från strandnäs, stack på fest, var där i en halvtimme, åkte hem. ska till stockholm imorgon bitti med nathalie, skitmysigt, vi ska väl träffa snygga emos och hångla. GODNATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara ditt namn! :*

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0