KAN DET BLI BÄTTRE? <3 16:38

oh seriöst... :D fan så sjukt mysigt! det är fredag IIH<3 och ikväll ska jag till tvärsan med ålands snyggaste nathalie, och så får vi kanske manligt sällskap :) verkar så iallafall haha ;D sen blir det väl krök med jennie och hannah och dom :) skitnajs. verkligen. imorgon kanske det också blir fest om jag har tur, på söndag ska jag äta på soltuna med familjen och sen ska vi till oxelnäs och hjälpa till, måste lassa bort lite grejer så dom kan måla huset :)

alexandra: jag har träffat en ny!
cornelia: åh! har han stor snopp?
alexandra: alltså.. jag vet inte... eh.
cornelia: hör av dig när du vet!

nä nu blir det duschen, skriver säkert mer nån annan gång heheehe.

du vet ju, du vet ju
vad flickor vill ha
...explosioner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara ditt namn! :*

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0