karelska piroger och magont, 11:25

jag är så fruktansvärt jättetrött, men för första gången på typ 8 år har jag sovit 12 hela timmar, eller alltså, tolv timmar under en "anständig" tid iallafall, från 5 på morgonen till 5 på eftermiddagen är inte lika okej, så det räknas inte ;) men det var förstås under jullovet, då satt jag ju liksom inne på msn för att prata med dåvarande killen, mysigt vare men det var längesen ;) snart är det bara 6 veckor kvar tills det är juni och jag ska åka till alicante <3 det blir asbra.


eh nej nu ska jag läsa lite grann och plugga lite, sen blir det hälsa på hos mormor och plugga ännu mer och ikväll blir det väl partey eller häng med mina jätteüberchilliga vänner. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara ditt namn! :*

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0