kärlek och uppror, 23:35

godkväll.
kom precis hem från stockholm, jättelång dag, men tog hem massa nyttiga prylar (photoshop, påslakan, gardiner etc <3) så jag är nöjd. hälsade på i skolan också och det var många glada fejs, jättetrevligt. fick min lilla "pip"-stund med mats också, åh den grabben kommer jag sakna somfan, han var den killen i klassen som jag fick bäst kontakt med känner jag! fast det erkände vi ju båda två när vi satt på mitt köksgolv i stockholm och pressade ner överdrivet stark alkohol. att vi är balla. och har den där kontakten. det är skitnajs.

pluslistan idag:
+ mitt påslakan
+ att mitt rum ser lite afrikainspirerat ut med de färgglada gardinerna och svarta påslakanet ;)
+ di glada vännerna på TEG
+ att det blir parteh i helgen

minus:
- att kramen jag fick från en person idag fick mig att inse vad jag gick miste om och vilken idiot jag är.
men thats life antar jag... äh sug.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara ditt namn! :*

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0