paolo<3 20:10

Grant my last request and just let me hold you, don't shrug your shoulders
Lay down beside me
Sure I can accept that we're going nowhere
But one last time let's go there
Lay down beside me, ohhh


jag har tråkigt, men det har varit en mysig söndag, och just nu är jag på rummet och lyssnar på musik, fett.
och åh ikväll är det parlamentet <3 det är typ det enda jag verkligen följer på tv, haha, jag vet att jag är töntig men..
men schyffert är ju med ikväll så det lär bli en del skratt förhoppningsvis, de senaste 2 gångerna har inte varit överdrivet kul. imorgon ska jag fika med johnny haha ;> kändes nödvändigt att skriva ner det här (men om du läser det får du inte bli FÖR kaxig johnny ok?), whoah. nu ska jag gå och köpa lite cola och suga lite på marlboron. puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara ditt namn! :*

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0