samhällsdebatt och historiepluggande.

idag har varit... najs. inhandlade puder och en sjal och umgicks med jennie lite och vi träffade till och med terese ute på stan, väldigt trevligt, henne ska jag träffa imorgon. och har raggat upp värsta skitsnygga killen genom natte. blir asbra! (hahaha) ikväll ska jag ladda upp med lite popcorn och se på harry potter och de vises sten med dave, känner mig så töntig, men det har varit en skön vecka med fester och massa umgänge så det är ju skönt att chilla lite också :)

idag satt jag faktiskt i en hel timme och debatterade om samtidshistoria, det ni! kändes kul att lufta sina åsikter lite också, de ligger ju mest och dammar och allas första intryck av mig är att jag är en blåst brud som bara tänker på att festa och leta efter tobak. (så är det verkligen inte...)

har bara en sak att säga. OBAMA FOR PRESIDENT! tror inte alls på hillary med tanke på alla skumma rykten, att hon öppet erkänner att hon inte står för vissa saker (t ex homoäktenskap) bara för att få mer röster, och så ljuget om "krypskyttarna i bosnien" (shit pommesfrittes) och så den eventuella pakten hon slöt med lilla hej-jag-tänker-med-något-annat-än-hjärnan-och-ljuger-för-nationen-bill :)

nej gud. haha. längtar tills jag är 18 och får rösta i USA, tänk för det får jag. najs.

image6

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara ditt namn! :*

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0