sovmorgon och darjeeling 09:57

tillät mig själv ta en liten sovmorgon idag, bara en timme extra då men ändå skönt ;) börjar bli lite stressad varje gång jag ser matteboken, måste verkligen komma igång med matten, är ju ändå inte så långt kvar tills det är maj.
sen vill jag bara för en gångs skull tacka melatonin, denna nya coola medicin jag fick igår, för den ger mig nattsömn <3 somnade snabbt igår, och sov, drömde visserligen helt hemska mardrömmar, men jag SOV. (drömde att vårt hus typ blev ockuperat av mördare och zombies, och jag hade en egen tiger, och en liten pojke med gevär sprang runt i vår trädgård och letade efter mig, men till slut skrämde jag bort honom!)

åh bussen går om en timme. ska försöka trycka i mig lite frukost nu, men det är svårt och jag har en "anti-mat"-dag idag, får inte ner något alls. men jag ska seriöst försöka för jag har inte råd att tappa fler kilon nu riktigt :/

idag ska jag fika med andrea iallafall, vi kanske får natte med oss :* ska ha kameran med idag också, kommer bli helt sliriga bilder men försöka går ju....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara ditt namn! :*

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0