vårkänslor at 22:18

åh. är så lycklig över att det är april, och snart maj, och sen är det bara 4 veckor kvar tills det är juni, och då ska jag åka till alicante, bort från kyliga norden <3 bli jättejättejättebrun och leka med laura och lära mig säga nåt annat på spanska än hola! åhåheliåh. har inte hört nåt från snyggkillen som smsade igår... men han finner ju mig attraktiv, vilket är väldigt charmigt och smickrande, och det är lite pirrigt heheheh fniss.

åh du milde vad det är roligt att det är varmt ute. bara det slutar regna så är jag nöjd som en liten ubåt. (mitt nya uttryck, fråga mig inte vad det betyder för jag är cp och gillar ubåtar.) det här är min "åh-det-är-april"-bild som jag gjorde nyss bajthewäj. tyckte den var lite snitsig.


image7


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara ditt namn! :*

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0