15 augusti, besökarrekord!

WOWO! Besökarrekord igår, och då hade jag inte ens postat ett inlägg. Såvitt jag minns.

okej, kvällen var såhär - fick skjuss av Terese (motorcykel, den är LIVSFARLIG.) till bowlinghallen, satt bakom ett skjul med Lucke och drack rödvin, lyssnade på placebo och filosoferade. sen drog vi oss mot stan, inhandlade (ha-ha) en sara och gick och satte oss inne i le biosalong. efter mycket om och men började iallafall filmen och den var faktiskt ganska trevlig, jag satt och viskade DÄR HAR JAG GÅTT hela tiden, och jag började nästan lipa två gånger (fail, alexandra, fail, du som inte ens grät när du såg titanic.) men jag skrattade massor också. favoriten var ju ungen i halloweenmasken <3 underbar liten varelse.

Ehe, sen fick jag faktiskt sällskap hem, av en unge master C, som på nåt mystiskt och inte alls stalker-aktigt sätt hade fått tag på mitt nummer, han var svagt påverkad av alkohol och bestämde sig för att gå med mig hela vägen. Och så fick jag faktiskt chansen att diskutera nåt (jag lovar, jag slutade inte babbla alls, jag tycker synd om dig C. om du nånsin läser det här.) med nån som faktiskt förstod vem jag pratade om. Och förstod att platon i själva verket inte var en fisk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara ditt namn! :*

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0