alexatthedisco genom tiderna? (a)

KOLLA HÄR LIKSOM! Oförstörd. Fjorton år, typ. Nyduschad. Jättelycklig.
Hade aldrig lyckats dra ett halsbloss. Hade bara vart fejkfull. och såna grejer. Nyförälskad till på köpet. Ja oj, fjorton kanske inte alltid suger.

 Och så den här, nånstans mellan övergången Pop -> Emo. Jag var rätt konstig. Väldigt konstig, rättare sagt. Men nöjd. Och nykär. Dundrande. Wow.



Jag var emo i typ. 5 veckor. Sen blev jag så glad att jag inte orkade vara sadface hela tiden.
Jag gick aldrig tillbaks till den stilen. Hoppas jag aldrig gör det heller :(


 Och här då. Kom igen, kan ni klandra mig? Jag hade precis upptäckt att saker som plattänger existerade ju! Bort med fluffet - WOHO! <3

Kommentarer
Postat av: louise

tycker din blogg är assköööön :) mysig desajn ;D

2008-08-12 @ 19:56:24
Postat av: Alexandra

åh, tack :)

2008-08-12 @ 19:57:16
URL: http://alexxxatthedisco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara ditt namn! :*

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0