"all his life, joe dreams about cock" <3

JAG DOG. Roligaste filmen EVER. Seriöst, jag ramlade nästan ner på golvet. Det var.... ah. Fast lite tråkigt att fröken carmen electra ska ha den där "WOW TITTA PÅ HENNE!"-scenen i varenda film hon gör. SÅ snygg är hon väl ändå inte längre?

Iallafall, sen kom jag hem och, ja, gjorde inte så mycket annat än att trolla lite på UM (a) men det var roligt, Kakan och jag fick världens mest komplicerade förhållande och det slutade med att hmpf skulle hem till kakan för att langa knark men slog kakan och kakan dog nästan och jag var väldigt ledsen. Och allt det här skrev alltså på um-chatten. Till slut gick faktiskt tjejen (järnspikar vilket kompleserat liv ni har, ja e trött på era sharader !! hejdå!!!") <3 och lämnade oss med känslan av att faktiskt ha lyckats med  trollandet. Hahaha, underbart <3

På tal om UM btw, ska kanske dra på deras träff den 23e. Mest en ursäkt för att bli lite full och såna grejer, men vi ska hänga ute hela natten och jag kan alltid slagga på GT sen, så det är no problemas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara ditt namn! :*

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0