ardnaxela vonarfahs

NoneÅh sov så sjukt dåligt :( Gick ju ändå och la mig i tid, kollade lite på sex and the city och final destination dock. Kunde fortfarande inte somna så jag gick ut på en snabbpromenad i duggregnet, kom hem 02:40, läste serietidningar och sånt stuff tills jag började bli trött på riktigt och då kom kissemissen Milou in, han är fortfarande så liten. han fick bli min sovpartner!

en mycket fin och mycket gammal bild på sofia och mig får pryda dagens första inlägg, mest för att jag hade väldigt trevligt med henne igår och för att vi ska luncha och sånt på lördag :) börjar få lite väl många planer för helgen nu, borde skaffa en almanacka bara för det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara ditt namn! :*

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0