BY THE WAY

så sickt tråkigt med folk som drygar sig med sina bloggar men aldrig presenterar sig ordentligt, typ.
inte för att nån nånsin har frågat mig sådär på RIKTIGT, men det skulle ju vara kul att se hur många vänner jag har kvar om jag berättar hela historien? liksom så alla fattar precis hur töntig jag är?

finns faktiskt inte mer att säga än vad jag pratar för språk och att jag gillar harry potter lite, lite mer än vad jag vill erkänna.
och så att jag har en benägenhet att göra bort mig, senaste var:

klockan 09:47 på morgonen, i geta. låser ut mig. står där i mammas marimekkopyjamas (som en t-shirt som går ner till fötterna) för att jag skulle prova den på skoj. är totalt nyvaken, har inga skor, inga linser och håller en colaflaska i handen. får skjuss av småkusinens föräldrar ner till stora vägen där det är meningen att min morbror ska hämta upp mig så fort det bara går. "ingen fara", tänker jag, "vem skulle gå nere på stora vägen här på dånö innan klockan ens är 10?" TJI FICK JAG. för när jag kommer ner dit möts jag av ett turistgäng som kommer från ena hållet, och när jag börjar tassa iväg åt andra hållet kommer en annan grupp. Tre bilar och en traktor kör förbi, och jag springer runt där och ser inte ett SMACK i en rosarandig nattskjorta och så är jag ju fortfarande barfota...

Skulle tamigtusan inte blivit förvånad om nån hade ringt grelsby den morgonen och undrat om en patient rymt eller nåt. Jösses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara ditt namn! :*

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0