FREDAG

hej åh hej fredag, fredagar är roliga även för mig som har ledigt hela tiden för det betyder att alla kan vara uppe sent med mig, för ingen ska gå till skolan/jobbet imorgon. woho! fast jag har inga större planer för ikväll, kanske lite utgång med lucke och andrea och de och sen kanske sova över hos P19 :) och ska försöka beställa hem mina H&M-kläder nu, basplagg ftw.

fast måste vakna ganska tidigt på lördag iallafall, ska på möte med ålands anarkister (:D) klockan 1 och sen ska jag hem och fixa lunch åt småglinen innan rebecca åker till stallet/david går till kompisarna. på söndag ska jag luncha med sofia (skulle egentligen ha vart på lördag men båda hade för mycket att stå i just den dan :() och det kommer bli najss.

och på måndag får jag lite cash. hehu. det var allt hörs sen hejhejhej käft.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara ditt namn! :*

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0