ganska roligt :)

har haft stenhård koll på statistiken, och la märke till att jag har i genomsnitt ungefär 15 läsare per dag, vilket är väldigt konstigt/roligt. men man såg faktiskt exakt när jag började länka till bloggen överallt, för statistiken går liksom... "0..0..0...50", haha. åhåhå, idag blir det kanske nån liten födelsedagsgrej för andrea, eller jag hoppas det iallafall, för jag kommer ju inte vara här på riktiga födelsedan :(


btw vill jag faktiskt en gång för alla säga att jag faktiskt är ganska trevlig IRL. faktiskt. den här dryga bittra attentionhoran ni ser på nätet är min alexatthedisco-image som jag så ofta och gärna gömmer mig bakom :$

 som ni ser :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara ditt namn! :*

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0