i won't change my hair

jag är skitpinsam som tycker om panic's skiva Pretty. Odd., men okej. den är lite mysig på sitt sätt.
sov hos christoffer inatt och han är mysipysi! eller nej, vahettere, han är myspelle. fick honom till och med att heta det på msn :D DUKTI JAG ÄR!

som de flesta som har kollat min bilddagbok idag vet så var jag på möte med ålands anarkister, mest för att lyssna på vad de hade att säga. gick in dit med hälsosam skeptisism (det är småborgerligt att inte vara lite skeptisk) men fick läsa deras principförklaring som jakob och jenny har påtat ihop och det lät ungefär precis som det jag har försökt få fram men inte lyckats skriva ner. ungefär vad jag står för och såna grejer. politisk riktlinje.

träffade faktiskt felicia före jag gick in dit och hon tyckte jag var ball som kan sånt här :D vet inte varifrån det kommer faktiskt, ingen av mina föräldrar är intresserade av sånt eller nåt (kanske det här är min äkta tonårsrevolt?) men jag tror det har att göra med att jag blev inspirerad av jacke i så unga år.... ojoj. haha. tur att han fick tag på mig iallafall, annars hade jag väl vart en stackars liten moderat. och sån vill man inte vara :@

middag ikväll: quornfärs med tagliatelle och ricottasås :) blir nog mumzzzi, sen ska jag tillbaks till Herr Myspelle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara ditt namn! :*

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0