Rubriken får inte bestå av enbart blanktecken

vaknade, åkte till ÖHS, träffade lucke en snabbis, gick till doktor Jaana. hon typ dillade om att jag lever ett mycket farligt och ohälsosamt liv och att om jag går ner i vikt ännu mer så dör jag till slut (15% under normalvikt redan, tydligen. whuut, det sa ingen ens när jag vägde 41 :D) hahu så jag får inte gå ner i vikt. fast jobbigt när jag är inne i en jag-hatar-mat-period, då är inget gott :( utom typ kavli, nivet ost på tub, kan jag äta 24/7. mums.

Iallafall sen hälsade jag på hos Chriiiistoffer och hann vara där ett par timmar tills det var dags att åka hem, och nu ligger jag i sängen och känner mig lite förkyld, cpkropp. Bäst för mig att jag är frisk imorgon liksom! nattinatt :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara ditt namn! :*

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0