schlyt!

Så var det avklarat, det här jobbiga som har gnagt på mig ett tag, när jag inte har vetat vad jag ska göra, ja eller nej eller kanske eller ska man ha det såhär? men det funkar liksom inte och jag var tvungen att säga ifrån, för mitt eget bästa. hemskt att göra nån ledsen, men jag kan kan kan inte tvinga mig att hålla på och göra saker och umgås när jag inte vill det helhjärtat, det ska faktiskt kännas i hela kroppen att man vill! Och så har det inte varit, åtminstone inte tillräckligt.

Blir kräftskiva/jackes avskedsfest ikväll, kommer bli sorgligt. Åland förlorar killen som i mången år har debatterat sig in i våra hjärtan (och hjärnor, och partin.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara ditt namn! :*

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0