se hit se här gör mig frisk

förkyld. tycker inte om det. beror väl både på att jag inte har ätit/rört på mig som man ska och plus att jag har umgåtts med massa förkylda människor. och kramat folk som har varit förkylda :@ men jag var iallafall jättetrött igår, vilket var soft, verkar som att min självmedicinering av melatonin funkar! kom faktiskt upp halv 9 utan problem, hade satt väckerklockan på halv 11 :)

ska försöka se om jag mår bättre senare, men ska slötitta lite på teve och spela korkade, meningslösa flashspel och städa lite också. ikväll kommer min moster hit :( och ikväll får jag väl veta hur det går med lusse också? gah, det händer för mycket på en och samma dag, irriterande.


fast jag vet var jag vill vara ikväll, heuheu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara ditt namn! :*

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0