y0 D0rk5

Hej töntar!
Ehe, sitter typ här. Och känner mig asmegajättesliten. Och vet inte om jag börjar skolan imorgon eller inte :( Även om jag inte gör det så känns det ändå som en liten hårklippning skulle va på sin rätta plats så ja, haha, ska höra om de har tid för en liten impulsklippning idag. Mrawr. Borde seriöst gå och styla sönder håret nu så jag åtminstone ser LITE fräschare ut när de tar itu med mig. Men ändå. Pallar inte. Är för nervös. Hittar inte pappret. Dör lite grann. Ska nog hålla bloggen uppdaterad (what for? ingen läser ju)! Aja hejsvejpådejpastej.

Kommentarer
Postat av: Isa

Jag vill också klippa mig! :o

2008-08-14 @ 22:14:14
URL: http://nejmenisa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara ditt namn! :*

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0