1 dag, 12 timmar sen

känns som om alla är äldre nu och ser efter varann
dom har gått för att leva sina liv
och gud vet att jag måste leva mitt
dom har molnen i famnen
men du skriver ord som mord i handen
ahh, kom, kom armageddon


Kom precis hem från Sofia, lyssnar på Efterklang. Men det ser ju iochförsig alla ni uppmärksamma som tittar noggrant på min last.fm-gadget. Hehöhö. Sofia och jag såg The Holiday, asbra<3 Nu är mitt behov av att se om den botat, vilket minskar filmer jag tänker tvinga Christoffer att se på med mig under jullovet med 1. Bara den allra värsta och löjligaste kvar. <3

Dålig stämning hemma. Inget övrigt att rapportera.

Peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara ditt namn! :*

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0