1 december oho

Är det december redan? Har året redan gått? Alltså seriöst, inget år har gått så fort som 2008.
Försöker komma på vad jag har gjort för viktigt. Det är helt tomt i huvudet.
En månad gick åt att jobba i Spanien. Det var något av en chockresa. Jag hade jättekul, men väldigt jobbigt.
När jag kom hem krökade jag typ bort resten av juli, tack vare efterstressen. :(
Jag gick på rockoff och såg Håkan. Hade inte han kommit hade jag ej pröjsat för det.
I augusti fikade jag bort all min tid. Oftast med Lucke. Sen började alla andra skola, utom jag, så jag fick tråkigt.
Justja, sen där nån gång träffade jag P19. Så en stor del av tiden försvann där också. :$
September.... öh. All tid försvann säkert med p19. Igen. Oktober och november också.
Och nu är det december. KNAZI.

(observera att januari februari mars var stockholmsmånader där inget hände utom att jag tjöt lite då och då, april, maj och juni hände verkligen ingenting förutom att jag började hänga med natte och öka mitt intag av alkohol på helgerna. så det behöver man ju inte nämna, fastän jag precis gjorde det)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara ditt namn! :*

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0