15 timmar, 2 minuter sen

Är på jobbet. Jag är den enda som är här som hör till vad jag skulle vilja kalla "the original crew", David och Josse är på Abbe&Emma. Vill jobba med josseee åååååååhhhhh jag DÖR JAG FÅR NERVRYCK BLAARGH!!!

Ifall ni vill veta massa oviktiga saker så ser min dag ut såhär:

  1.  Äta lunch (thaimat, hehe)
  2. Försöka överleva alla tardmoments
  3. Läsa matte med Mirre, världens bästa mattelärare <3
  4. Åka till Abbe&Emma och chillaaaa
  5. Lämna pengar till Natte
  6. Hem och städa mitt rum som ser ut som fuckinghiroshimaohyeaaah
  7. Vara med Sofiatussen! <3<3<3<3

Awesome dag, bortsett från städningen. Nu ska jag laga thaimat. Mums.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara ditt namn! :*

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0