25/12 Del I

Alltså, jag har blivit en sån hemmanörd nu. Har knappt vart utomhus de senaste dagarna, har BARA suttit hemma, ätit mat, sovit och planerat vad jag måste köpa för inredningsgrejer till mitt rum. :( (det enda jag har kommit på är dock att jag måste skaffa egna bautastora kaffe/tekoppar, för pappa börjar bli sur över att jag snor alla koppar vi har hemma. :(

på tal om pappa gav han mig förresten två extra julklappar igår kväll, två filmer! ena är rysk från början och den andra är dubbad. 8) askul när det är en musikal också. Ska de sjunga alla sånger på ryska? kommer nog skratta rätt mycket.

"jag fick ingen julklapp av dig."
"nej, men...."
"DU ÄLSKAR INTE MIG LÄNGRE"
"nu är du fånig!"
"SNART KOMMER DU VÄL SÄGA ATT JAG ÄR DÖD FÖR DIG OCKSÅ"
"lol din jävla tjatgris, du får ett par filmer wait"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara ditt namn! :*

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0