27 december:::;;:::;:.*__*

Eh, tja.
Är hos P19. Ska sova här, sen åker vi till hufvudstaden i svärjet imorgon bitti, alldeles för tidigt. Både han och jag har vänt på dygnet och är helt fuckade, så jag har smusslat ner melatonin i hans mat, höhö. Nej, han tog det faktiskt frivilligt. Så nu sitter vi här och väntar på att bli trötta. Eller, jag sitter. Han sprang till bankomaten för han har glömt att ta ut pengar, liksom va, gör man så? :( (okej, jag glömde också, mamma fick ta ut åt mig för 20 minuter sen. </3)

Annars har det varit en fin kväll, har totally strippat i cam och haft kul, dansat för mig själv och packat. STOCKHOLM HERE WE GO. Det ska bli mysigt att ha Christoffer med sig. <3

Btw, skulle säga något. Vet inte vad. Hm. KARRO, OM DU LÄSER MIN BLOGG FÖRE VI SES IMORGON, OM DU ENS LÄSER MIN BLOGG, GLÖM EJ FÄRGER+PENSLAR! (var så roligt förra gången och jag hittade inte min Synd-Skam och Smuts-teckning :()

sen kanske, hehehe, SYR-bloggen blir aktiv igen. Bara för imorgon, liksom. Jag lägger dock ej ut adressen till den bloggen här, den är ju helt knarkad och folk kan få för sig fel saker. För mer info gällande SYR-bloggen släng i en kommentar så ska vi se vad vi kan göra.


har tråkigt utan p19, det är därför inlägget blir så långt.
hmmmm, ska jag 1) anfalla honom med kniv
2) pussa sönder honom
eller 3) slå honom, när han kommer tillbaks?
RÖSTA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara ditt namn! :*

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0