dricka whine?


SNART KOMMER BUBBLIZZ HIT DÅ FÅR JAG ÄTA KARRO
ney ney ney blev fel är lite stressad!

Idag har jag:

  1. ätit ägg och bacon
  2. mått dåligt över detta
  3. varit ute och promenerat
  4. sorterat kläder
  5. spelat finns i sjön med benjamin
  6. peppat
  7. ej druckit kaffe ;S

Sen har jag dammsugit också och nu bloggar jag och snart ska vi till Abbe&Emma och äta tårta och dricka kaffe och sen ska jag möta Karro så ska jag visa henne Abbe&Emma och sen ska vi fika (har jag bestämt) och sen ska vi träffa lite polers och sen ska vi myspysa och sen ska vi springa runt i Mariehamn och sådär och sen ska vi laga mat och sen ska vi prata och sen ska vi äta godis och sen ska vi gå ut och springa igen och sen ska vi prata igen och sen ska vi sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara ditt namn! :*

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0