en tinglande smärta i bakhuvudet

åh karro<3
först drog vi till stan och åt på kotipizza med lucas, sen drog vi till harry, som hade spelkväll med jocke.
sen drog vi hem igen, klädde på oss, dansade och chillade, fixade oss, och drog ut. så fort vi svängde ner från min gata så hittade vi Arne. han gick med massor av folk jag kände, t ex David. Så fort Arne stannade för att prata med oss så rusade alla andra iväg.

Arne fick höra att det var karros sista kväll på åååålis, så vi fick lite öl att dela på [wink][wink], och sen gick vi och satte oss i stadshusbacken. Vi hade bästa deeptalket och allt var awesome tills jag failade och började må så illa att vi var tvungna att dra hem till Chrz. Han och karros<3<3 satt och hällde i mig vatten och lät mig äta lite. Det var skönt. Jag har inget ölsinne. :(


Lucke ringde också och verkade må lite dåligt, så jag fick springa ut och krama honom lite. min fashionboi, bäzta manliga rödtotten<3

Sen gick karrobebe och jag hem, jag var på partymood igen, vi snurrade och kramades osv, AWESOMEKARRO, KOMMER SAKNA BRUDEN SOMFAN!!!!!!!!! <<<<<<<<<<<<<<<<<<<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara ditt namn! :*

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0