lucke har snott min blogg

Hon är en av mina bästa friends, hon älskar att prata och "sheika" :P  Nu sitter hon och syr xD har just tagit sykörkort, haha! 

Ibland kan man bli sur på henne, men det är inte så farligt. Hon är ändå BÄST<3 Pojkvännen Christoffer och hon är mycket med varandra och de har Andrea och jag blivit sura på ibland men de är okej. De fixar sig alltid ^^
Bästa minnet med min kompis är när vi var till Sandviken på valborg och grillade och chillade, jag "simma", hon skratta. På den tiden var hon med en annan kille vars efternamn är Bergström som var lite underlig ibland men vi tyckte om han ändå. Sandviken glömmer jag Aldrig! 

Nu för tiden, ett och ½ halft år senare är vi fortfarande vänner. Vi är inte så mycket med varandra, men när vi är det har vi JÄ***GT roligt.
Rock Off i somras kan man räkna som en av dom bästa tiderna av våran vänskap. Fullt med folk och dance i publiken + Thomas fest xD Våran Ett års dag firar vi den 20 April 2009 och då ska vi bara ta det lugnt och skåla lite.

Min vän heter Alexandra Shafranov och HON betyder mycket för mig. Man kan alltid prata med henne om det är något.      T ex klockan halv 2 på natten när man inte mår så bra xD haha!
Jaa... Jag har inte så mycket mera att berätta såå.. Men de kommer väll säkert flera år med denna människa, så det kommer väll mera att berätta :)

<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

:P :P xd xD :) :P ^^^^^^

2008-12-11 @ 19:43:27
Postat av: Alexandra

Anonyma har roligare.

2008-12-11 @ 21:47:37
URL: http://alexxxatthedisco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara ditt namn! :*

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0