ooh aah up-the-ra

är hemma från jacke nu :D är jättejättejätteonykter kändes det som. ska försöka kartlägga kvällen:


19:30 - kommer till casa de lavonius. får en öl.
20:30 - smsar p19 och talar om hur awesome allt är. får inget svar.
20:40 - smsar jesper och frågar om han vill komma på promenad.
21:00 - smsar jesper och säger att jag är klar att gå.
21:42 - ringer jesper, för han svarar fucking inte.
22:38 - träffar jesper utanför sjukhuset. promenerar med honom i en kvart. ringer arne och får skjuss tillbaka till jacke :D
23:00 - fy fan vad full jag känner mig. låser in mig på toa och smsar p19 och bara råkar tala om för honom att jag älskar honom osv.
23:48 - kommer jag spy? jag vill inte spy.
23:54 - jenny kommer med digestive-kex och svart kaffe åt mig. jag älskar jenny.
23:59 - jag kommer ut ur garderoben tillsammans med en välkänd figur. vi är numera öppet bi. (hohoho)
00:01 - smsmar p19 så mycket att jacke börjar klaga.
00:03 - förlovar mig med jakob. han hotar med att om jag inte slutar vara awesome, så kommer vi gifta oss på riktigt.
00:10 till 01:30 - däckar - i anarkistolofs famn. han inser hur onykter jag är och låter mig sova. låtsasväcker mig då och då och frågar om jag inte är intresserad av honom ändå, men det är jag inte. älskar min p19.
01:32 - mamma står i dörren och undrar hur jävla onykter jag är egentligen.


hiihhihiihhi. awesome kväll. awesome.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara ditt namn! :*

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0