11/02/08

snart är det 10 år sen jag flyttade till europa. haha. längtar tills jag fyller 18 eller kanske 20 och är jättevuxen och kan åka överallt. jag vill göra roliga grejer, typ kombinera min medieutbildning med att jag kan flytande ryska, jag kan ju börja skriva i novaja gazeta haha! okej, ryska journalister löper typ dödsfara. men det är väl ett passande jobb för en semi-depressiv knäpp tjej som jag dåva.

annars så vill jag bli socionom, typ kurator, eller jobba med socialfall (dödsrisk där också, vad är det med mig? är jag verkligen så deprimerad?), typ langa peppen åt de där små barnen. hehehe. nej men något lite farligt och lite tufft skulle nog passa mig. jag skulle aaaaldriiiig passa på ett kontor, jag skulle bara skolka hela tiden haha. (skolka wtf?) så om någon framtida arbetsgivare skulle läsa det här, lägg på minnet att aldrig någonsin anställa mig (alexandra shafranov) om det gäller ett tråkigt kontorsjobb. jag skulle bara sabba allt. och börja röka hasch eller något och komma påtänd till jobbet.

eller nej haha. jag skulle aldrig röra droger. tobak och alkohol, visst i sin mån, men droger är nej tack för mig. speciellt när jag vet att jag har väldigt lätt att fastna för destruktiva grejer så passar jag mig väldigt noga, jag har verkligen ingen lust att fastna i drogträsket. fast det enda man måste bry sig om då det är pengar och knark. ganska lätt liv jämfört med alla andra problem som vanliga människor får (räkningar, fula barn, kärlekstrassel) men som sagt. NEVER!

fast när jag gick i femman och man kunde bli medlem i power club så tackade jag nej för jag tyckte alla vuxna med lite sprit innanför västen var så hysteriskt roliga. jag ville också vara rolig, så jag ba neh tack, sånt håller jag mig inte på avstånd från.

vet inte riktigt hur jag gick från framtida arbetsplaner till drogmissbruk men wtf. MIN BLOGG, MINA REGLER!

ha en bra måndag, puzzhei.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara ditt namn! :*

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0