13/02/08

godkväll i stugan
idag är det jättefint väder ute och jag mår dåligt så jag har dåligt samvete över att jag mår dåligt. haha.
sen vet jag inte riktigt varför jag bestämde mig för att blogga idag heller. haha. jag har verkligen ingenting att säga.
jo, en sak. idag kommer jag antagligen att bli typ... utskälld på msn eller någonting. för jag råkade säga något lite provocerande. men då får det väl vara så antar jag.


idag är typ en medel-dag, blandat med lite ångest. hah. hate it. men ja jag jobbar på det1
igår kväll vandrade jag och min käre far runt HELA (obs: ej överdrift) stockholm igår och vi åt på forno romano och det var väldigt gott. pappa snodde med sig allt bröd från brödkorgen, haha. sen blev han arg för att det inte var italienare som drev restaurangen och för att de inte visste vad "al dente" betydde. alla skrattade.

hursomhelst
i skolan är det typ bråk just nu, vilket jag inte pallar. dö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara ditt namn! :*

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0