<3

idag är jag tämligen uppåt. fast lite irriterad.
hade läkartid klockan 10.00, mamma körde mig, men sen började jag bli misstänksam när hon inte körde mot sjukhuset och fick världens panik när hon nämnde att "ojsan, jag måste visst ha glömt det, men jag menade förstås att läkartiden är på BUP." aha. jag hatar bup, jag har verkligen ingen respekt för hur de bearbetar problemen, de söndermedicinerar ungarna. redan efter en kvart därinne så började hon snacka om medicinering i ett halvår och bla-bla-bla.
 
hon skrev iallafall ut atarax till mig, ångestdämpande sömnmedel, men det innehåller inte benzo (som det jag tog en överdos av gjorde så jag kommer inte bli nerdrogad eller något), det är inte beroendeframkallande och det är mycket, mycket svagare. man kan ge det till barn också så det är verkligen ingen fara. vilket är skönt.

nu sitter jag här och äter lite godis och dricker te + cola och ska tigga en sedel av min käre fader så jag kan åka in och köpa lite böcker. jag orkar inte spela wow, vill göra nåt kreativt. haha.

jag håller förresten på att sluta röka, det är asbra, har inte ens känt suget idag! målet är att klara mig till tisdag. woho. <:o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara ditt namn! :*

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0