björn gustafsson i mitt hjärta

yes indeed, den mannen har stulit mitt hjärta. han är så sinnessjukt rolig och söt så det finns inte :D hehu
idag blev det ingen stockholmstripp. pappa ville typ inte. nehepp. istället har jag spelat the sims och varit ute och gått, och varit glad över att jag mår bra <3 jag är liksom min egen nu. hjärtat är inte nån annans, det är mitt. my own. my precious! EHEHEHHEEHHE nej okej, förlåt. hursomhelst det är så sjukt skönt<3 aldrig igen! eller jo, det är klart att det kommer hända igen, att jag kommer bli sårad och må dåligt igen, men just nu tänker jag leva loppan. så länge det varar liksom.

tänker köpa med mig lite booze hem till stockholm så snart blir det väl fest då! :) pusshei


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara ditt namn! :*

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0