eEeNfOrMiIiGt!

hej, idag orkar jag inte. humöret går liksom bara upp och ner hela tiden och jag orkar inte, jag skojar inte. vill bara lägga mig ner och rulla. håhåjaja. har grafisk kommunikation men känns inte som att jag är så engagerad idag, det är lättare när jag är uppe i det blå. den maniska alexandra, nivet. den sidan av mig är iallafall bra i skolan. alltså seriöst, det känns som att mitt huvud ska sprängas, och jag hatar det, och jag får inte klaga, för det är alltid någon som stör sig på att jag klagar, och det förstår jag iochförsig, men ibland är det skönt att bara få whina, whina, whina. men det är betydligt trevligare att vara här än att ligga hemma och göra ingenting (ångest!)

jag märker på mitt sätt att skriva att jag håller på att bli lite överenergisk, lite manisk nu igen, och jag märker det för jag är helt stirrig och skriver fortare än ljudet typ. haha. hoppas det går över, det tar så fruktansvärt mycket energi att vara såhär. och hoppas min huvudvärk också går över. och att jag kan få något gjort idag. ska till kicks och kolla om jag hittar nytt smink eller något, jag vill förnya mig lite, som att det inte räcker med att jag ska klippa mig på lördag.

förresten är det någon som har frisyridéer? jag har noll koll. verkligen. hör av er.

Kommentarer
Postat av: sanna

fin blogg

2008-02-06 @ 12:45:31
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara ditt namn! :*

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0