ha, i win.

jag kan sitta i flera timmar och läsa igenom allt han har sagt till mig och allt jag har sagt till honom och fortfarande så känns det i hela kroppen när jag tänker på det och jag har aldrig känt nåt liknande, punkt slut, så, nu har jag sagt det. wohoho. jag är på åland och är trött, klockan är mycket, har spelat lite och såna grejer, annars bara sett en del av pirates of the caribbean 3 och druckit oboy. försökte tigga till mig en halv zopiklon men sen kom jag på att jag säkerligen klarar mig utan det. det läskiga är ju att jag knappt känner igen vanlig trötthet längre, när jag är trött nu känns det som att jag är typ drogpåverkad eller något för min hjärna har typ ställt in sig på det nu. usch >_<

imorgon ska jag klippa mig, om 10 timmar, hehuhehu. blir nog till att klippa upp (y) längesen jag gjorde det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara ditt namn! :*

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0