you're tearing us

you're tearing us
you're breaking us
you're killing us
you're saving us


har jättetråkigt, halvligger i min säng och lyssnar på serj tankian, dricker oboy och läser sockersöta hästböcker, som inte intresserar mig ett dugg, och imorgon ska jag till sjukhuset och lämna blodprov. ISCH! jag vill inte egentligen. men ja, det är bara första provet av mååååånga, de ska (förutom blodet) kolla levern, njurarna, sköldkörteln osv, och jag är inte särskilt taggad på det, men ja jag antar att det är nödvändigt (Y)
idag ska jag väl antagligen vara med sofia och såna grejer. och jag har inte rökt sen i förrgår, och då tog jag bara 1 på hela dagen. puss på det, jag bättrar mig!

alltså kan inte vi bara SKIPPA hela våren? jag vill verkligen
och då menar jag verkligen!
inte se alla äckligt nykära söta små par ute. haha. förlåt för att jag är så bitter, men jag vill faktiskt inte, jag är trött på allt som har med motsatta könet att göra just nu :')

 för övrigt är jag fruktansvärt jättekär i jens lekman. hihi. ska gömma mig under täcket och lyssna på honom hela dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara ditt namn! :*

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0