:)

klockan är 5 på morgonen. jag ska upp om 2 timmar. skitkul. :(
igår var första dan i skolan, det var trevligt, vi hade två nya ämnen. webdesign och naturkunskap.
sen efteråt hängde jag med daniel på stan, eller ja först åkte vi till mig och drack oboy och han testade min säng haha! den är faktiskt skön även om den gnisslar rätt så mycket... :(

sen åkte vi från östermalm till västermalm, från västermalm till norrmalm, och tillbaks till östermalm igen. puh.
objektivet jag ville ha var slutsålt. de ska ringa när det kommer in igen.

senare på kvällen satt jag mest på msn och pratade med folk.

nej nu måste jag sova. om 2 timmar och 40 minuter ska jag vara ute ur lägenheten. ARGH.
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara ditt namn! :*

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad vill du säga?

Trackback
RSS 2.0